Povrat i reklamacije

  • Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.
    • Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova poštarine.
        • Od prava povrata izuzeti su proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje. U suprotnom radi se procjena te vrši dodatno umanjenje povrata.
          • Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.
              • Ukoliko kupac zaprimi paket, a proizvod je neispravan/oštećen, dužan nas je obavijestiti o problemu unutar 3 radna dana, te ukoliko želi zamjenu prodavatelj će o svojem trošku napraviti zamjenu putem kurirske službe. Reklamacije nakon navedenog roka neće biti priznate.
                • O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti porukom e-pošte poslanom na adresu info@zexon.hr.
                  • Trošak dostave za vraćanje proizvoda u slučaju raskida ugovora sklopljenog na daljinu putem druge dostavne službe snosi kupac.
                    • Ukoliko je kupac naručio i dobio proizvod, te ga zbog nezadovoljstva želi vratiti, povrat će biti umanjen za kompletne manipulativne troškove (transport).
                      • Također ukoliko je proizvod sa vidljivim tragovima korištenja/oštećenjima, koja nisu istovjetna novom isporučenom artiklu, radi se procjena te vrši dodatno umanjenje povrata.

                        Za početak povrata kontaktirajte nas putem e-maila na info@zexon.hr.
                        Ako je vaš povrat prihvaćen, poslat ćemo vam upute. Predmeti koji nam budu poslani bez prethodnog zahtjeva za povrat neće biti prihvaćeni.

                        Uvijek nas možete kontaktirati za povratna pitanja na info@zexon.hr

                        Štete i problemi

                        Provjerite svoju narudžbu po primitku i odmah nas kontaktirajte ako je artikl neispravan, oštećen ili ako primite pogrešan artikl, kako bismo mogli ispraviti problem.

                        Iznimke / artikli koji se ne mogu vratiti:
                        Određene vrste artikala ne mogu se vratiti, poput proizvoda koji su vidljivo korišteni. Molimo vas da nas kontaktirate ako imate pitanja ili nedoumica u vezi s određenim artiklom.

                        Povrat novca

                        Obavijestit ćemo vas nakon što primimo i pregledamo vaš povrat i obavijestiti vas je li povrat odobren ili ne. Ako bude odobreno, automatski ćete dobiti povrat novca na vaš bankovni račun u roku od 10 radnih dana. Imajte na umu da vašoj banci može potrajati neko vrijeme da obradi i objavi povrat.
                        Ako je prošlo više od 15 radnih dana otkako smo odobrili vaš povrat, kontaktirajte nas na info@zexon.hr.