Često postavljena pitanja
Kako naručiti proizvod?
Postupak online kupovine se sastoji od 3 jednostavna koraka:
- odaberite proizvod
- dodajte u košaricu
- odaberite način plaćanja i potvrdite narudžbu.
Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave. Nakon toga narudžbu stavljamo na slanje i ona za nekoliko dana dolazi na željenu adresu.
Kako ću znati jeste li zaprimili moju narudžbu?
Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe (elektronička poruka koja sadrži izabrane artikle). Ako niste dobili potvrdu, kontaktirajte nas na info@zexon.hr.
Kako mogu otkazati narudžbu?
Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, javite nam se mailom na info@zexon.hr. Mi ćemo otkazati narudžbu.
Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?
Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, javite nam se mailom na info@zexon.hr.
Kako mogu promijeniti adresu za dostavu nakon što sam potvrdio/la narudžbu?
Prvo nas kontaktirajte mailom na info@zexon.hr, mi ćemo promijeniti adresu ukoliko je to moguće. Također, kada vas kontaktira dostavna služba možete napraviti izmjenu adrese dostave (npr. adresa dostave na posao).
Koji je način dostave?
Sve proizvode naručene u online trgovini dostavlja MBE.hr dostavna služba.
Nakon što je narudžba obrađena putem e-mail poruke primit ćete link za praćenje pošiljke.
Koji su troškovi dostave?
Dostava je besplatna za sve narudžbe u Republici Hrvatskoj.
Dostava paketa se vrši putem dostavne službe MBE.hr.
Koje je vrijeme isporuke narudžbe?
Rok isporuke za artikle kupljene u online trgovini je 1-5 radnih dana. Rok počinje na dan potvrde narudžbe ili prvi radni dan nakon podnošenja narudžbe.
Informacije o statusu paketa uvijek možete provjeriti na stranicama našeg partnera - MBE.HR - pratite paket online.
Dostava na kućnu adresu – što treba znati?
Dostava na kućnu adresu će se obaviti uz prethodnu najavu dostavnog službenika.
U slučaju da kupac ne preuzme paket u prvom dogovorenom roku, dostavljač će direktno dogovoriti s kupcem drugi pokušaj dostave. Ako nakon drugog pokušaja dostave pošiljka ponovno ne bude isporučena, vraća se u sjedište prodavatelja.
Informacije o statusu paketa uvijek možete provjeriti na stranicama našeg partnera - MBE.HR - praćenje pošiljke
Kako mogu vratiti proizvode kupljene u Internet trgovini?
Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe. Proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.
Za sva fizička oštečenja povrat nije moguć.
Za povrate molimo kontaktirajte nas na info@zexon.hr.